شعر بی وفایی
 
پیامک جدید عاشقانه

 

ای بیوفا اشکهایم را پاک کن که غرق اشکم..

ای بیوفا تو برای من اشنا ترین بودی اما من برای تو غریبه ترین..

ای بی وفا من برای تو عاشق ترین بودم اما تو نیز برای من بی عاطفه ترین..

زیبای من بخند که لبخند تو برای من بهترین هدیه ی خداست

ای بی وفا تو میدانی چرا بین ادم ها اینقدر خیانت است؟

ای بی وفا میدانی که هرشب با یاد تو غرق اشکم؟

میدانی شب ها با خواب تو سر میکنم؟

ایا میدانی چرا یکی واسه یکی میمیره اما اون یکی برایش حتی تبم نمیکنه؟

میدانی ان چیست که از لبخند تو تا غروب من جاریست؟

ای بی وفا گاهی فکر میکنم که شاید دلتنگ خنده هایم باشی..

اما افسوس که این را فقط خدا میداند..

دیگر حرفی برای گفتن نیست..

 

 

 

 

بی وفا باشی جفایت می کنند

بی وفایی کن وفایت می کنند

مهربانی گرچه آیینی خوش است

مهربان باشی رهایت می کنند...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 20 خرداد 1398برچسب:, :: 16:58
آقا محمد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک خنده دار و آدرس eagaras1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 3491
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر